Varför är måndag så långt till fredag men fredag så nära måndag?

Tjena alla läsare!

Idag är det söndag, IGEN....Snacka om att helgen går fort.
Denna helg har jag inte gjort något alls, har bara legat i sängen med världens huvudvärk. När jag kom hem från skolan i fredags somnade jag och sen vaknade jag vid 7 någon gång och gick upp och åt middag och sen gick jag och la mig igen och somnade igen och så sov jag hela natten och vaknde inte förens på lördag morgon vid 10 ungefär. Sov nästan hela lördagen också....
Idag har jag vilat. Jag har kollat på film, badat bubbelpool och bara tagit det lungt. Måste få bort huvudvärken!
Får se om jag måste vara hemma från skolan imorgon...

Ikväll ska jag i alla fall kolla på Big Brother och sen sova. Big Brother får man inte missa!

Aja nu ska jag lägga mig i sängen.
Vi hörs.

Känns som att det var igår.

Kommentarer
Postat av: frida nyburg

Älskar den bilden:)



kram Frida

2012-04-01 @ 07:40:46
URL: http://fridanyburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0