Förlåååååt!

Hejsan alla bloggläsare!

Förlåt, förlåt, förlåt och förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen. Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte varför jag inte har bloggat. Det har bara blivit så att jag har haft annat för mig helt enkelt. Men nu är jag tillbaks igen.

Dom här senaste skoldagarna har varit asjobbiga. Det har bland annat varit nationella i NO! Ussch och fy vad det pirrade i min mage innan provet började. Trots allt gick det helt okej, jag trodde inte att det skulle vara sådana frågor som det var men men det är jag bara glad över för det gick hyffsat bra.

Idag är det FREDAG tack och lov. Idag ska jag inte göra något alls för jag har ont i mitt huvud och halsen så idag blir det bara att ligga i sängen. Det lär det bli hela helgen.

Nu har jag uppdaterat er lite. Nu ska jag sätta mig och kolla på Big Brother reprise.
Skriver mer sen.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0