Sluta aldrig tro på dig själv!

Tjaba tjena.

Bästavännen gick precis hem. Vi var först hos Vendela och kollade på Paranormal activity 3...asså gud va den var läskig. Vi kollade på den med Kalle, Dennis och William. Trots att dom var killar så var dom lika rädda som jag och Vendela var, haha skitkul att se på dom när dom är rädda....

Aja, sen gick jag och Vendela hem till mig och käkade middag och kollade på The voice Sverige. Till det åt vi morötter, gurka och dipp..ganska nyttiga ändå, stolta tjejer! haha

Hon gick hem alldeles nyss. Jag skulle ljuga om jag sa att vi inte hade skitkul för ooojjj vad roligt jag hade det idag som vi alltid har föresten!  

Nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen och kolla på tv.

Hörs imorgon.

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0