Skola på tisdag då...?!

Just nu sitter jag och kollar på sex and the city boxen med syrran. Det finns bara skit på tv nu och ikväll så vi satte på det och tog några mandariner till.

Imorgon ska jag vara med Emelie. Jag vet inte vad vi ska göra för något men vi hittar på något, det gör vi alltid.

Det är även skola på tisdag så imorgon är det sista dagen på jullovet...Känns inte alls bra. Uscch jag längtar inte efter att gå upp kl 6 på morgonen igen och behöva sitta på massa lektioner och plugga som attan och även plugga på eftermiddagarna. Nu på vårterminen är det även nationella prov..uusscch jag vill inte tänka på det!
Jag skulle även behöva plugga idag, på lovet liksom... En uppgift ska vara klar på torsdag men jag skiter i att plugga nu på lovet faktisk. Jag hinner  klart ändå. Vi har lektion på tisdag och onsdag så jag hinner klart då. Dom sista lovdagarna ska jag inte plugga.

Aja nu ska jag fortsätta kolla.
Juste jag har tyvärr inga bilder att lägga in på bloggen just nu men jag tar imorgon, lovar!

Ha det bra.
Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0