Mår illa av att täka på....

att skolan börjar imorgon, att man ska upp sex på morgonen, att sitta i klassrum och plugga hela dagarna, att det är nationella prov snart, gymnasievalet och att plugga efter skoltid! Man kommer inte göra något annat än att plugga sova och äta. Usssccch! Det är tur att det är sportlov om ungefär 5 veckor så det är bara att jobba på tills man kan vila på lovet igen och samla nya krafter.

Aja, nog pratat om skolan. Sista lovsdagen spenderades med Emelie Aldrin. Vi var hos henne och spelade spel och kollad på film och åt lite prinsesstårta, mummms!

Nu ska jag sätta mig i sängen och kolla på tv och sen måste jag hoppa i säng så att jag kommer upp imorgon bitti.

Ha det bra.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0