Grattis bästa bror!

Hinner bara göra ett kort inlägg.

Har inte hunnit blogga dom två senaste dagarna för jag har varit tvungen att plugga som en toking! Har gjort det idag och ända sen jag kom hem men nu var jag tvungen att ta en paus så då passar jag på att skriva lite kort här.

Idag fyller bästa brorsan år. Grattis bästa du, nu är du tonåring! Det är hans dag idag så han fick bestämma vad vi skulle äta till middag och såklart valde han Rhodos mat. Det gör absolut ingenting för jag älskar det!

Aja det var allt. Skriver mer någon annan dag när jag har tid.

Puss.

Tillsammans klarar vi allt!


Kommentarer
Postat av: casandra

vad söt bild!

2012-01-30 @ 07:40:41
URL: http://casandrasregler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0