Första skoldagen efter lovet....

Är inte ni också redan skoltrötta? Det har bara gått en dag men jag är redan trött på skolan! Jag fick även reda på att det var 7 veckor kvar till sportlovet, inte 5 som jag fick för mig att det var...Nu behöver man verkligen kämpa sig igenom 7 veckor utan att hinna andas. Aja det possitiva är att jag har sovmorgon imorgon ända till halv tio så jag kan sova två timmar längre, fyfan vad skönt!

Just nu sitter jag i mitt rum och inte gör någonting alls. Måste ta det lite lungt efter första skoldagen liksom...
Snart ska jag gå ner och träna fast jag inte har lust men man måste ju och sen måste jag göra lite läxor också...det börjar redan.

Aja nu ska jag vila lite.

Ha det bra så hörs vi sen.
Puss.


Orkade inte ta kort på dagens outfit idag. Ni få nöja er med den här suddiga bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0