Filmdag!

Hej hopp alla vänner!

Sitter just nu och gör ingenting alls. Idag har jag bara tränat och kolla på sex and the city, både ettan och tvåan. Dom är ju så grymt bra!

Ikväll ska jag kolla på en till film, sommaren med Göran, den är på tv ikväll. Det ska jag se för den är ju så otroligt rolig.

Imorgon skulle jag egentligen varit med Vendela och Emelie som jag skrev tidigare men det ska jag inte nu. Jag ska vara med dom på onsdag istället, det kommer bli toppen. Imorgon ska jag istället till Södertälje med mammi och min syster. Har inte spenderat någon tid alls med min familj på det här lovet så det är dags nu tycker jag. Mamma frågade om jag och Frida ville åka in med henne till södertälje imorgon och kolla i affärer och ha det mysigt. Det är ju perfekt eftersom att jag knappt varit hemma alls det här lovet. Så det är det jag ska göra imorgon, åka till Södertälje och shoppa med bästa mamma och min underbara syster.

Nu känns det som att jag skrivit en hel uppsats men så blir det ibland..haha.

Aja nu ska jag inte skriva mer.

Hörs ikväll eller imorgon.
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0