Vi ses i dina drömmar!

Tjaba!

Har precis pluggat klart för dagen, orkar inte mer plugg idag. Har pluggat ända sen jag kom hem kl halv fyra så nu får det räcka! 

Imorgon är det nationella i svenska dåra...känns ändå inte så pirrigt just nu med imorgon bitti kommer det förmodligen kännas i magen! 
Det är så mycket att tänka på nu asså, prov, läxor, fritiden, nationella och gymnasivalet. Man ska ha sökt in senast nästa onsdag...Jag vet nog redan var jag ska söka och mitt första val är Thomas i strägnes. Jag måste och vill verkligen komma in där så jag ska käpa och plugga på som attans nu! Blir super besviken på mig själv om jag inte skulle komma in...

Aja nu ska jag kila för snart är det Sophias änglar som jag ska se på och gråta lite till, det är alltid så sorligt!


Jag och bästa Emelie för något år sen. Glöm aldrig att jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: emelie

Glöm aldrig att jag älskar dig med! <3

2012-02-07 @ 15:08:59
URL: http://emeliealdrin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0