Våren är på väg!

Tjena alla läsare!

Igår kom Vendela till mig vid halv 1 och då bakade vi världens godaste muffins och sen kollade vi på Big Brother. Hon åkte hem vid halv fyra för att hon skulle på kalas och då åkte jag på min systers match i björkesta. Efter det kom Vendela hem till mig igen och då kollade vi på melodifestivalen och käkade en massa chips! Jag blev såååå glad att min favorit Danny Saucedo gick vidare!
Vendela åkte hem vid halv elva någon gång.
Idag har jag varit och handlat med pappa och syrran och sen har jag även badat bubbelpool och målat naglarna.
Ikväll ska jag och Vendela åka till Frida Persson och sova där. Det kommer bli superkul! Två dagar med mina favvo tjejer!
Nu ska jag noppa ögonbrynen, skriver mer imorgon.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0