Sportlov!

Hej kompisar!

Jag vet att jag inte har bloggat något men jag har en ursäkt, SKOLAN!
Orkar inte rabbla upp allt jag gjort hit och dit utan jag berättar bara var jag gjorde igår. Det var torsdag som ingen kan ha missat och det var en vanlig skoldag. Efter skolan var jag med Emelie och Felicia. Sedan åkte jag och Felicia och tränade innebandy. Ja la av för ett tag sen men det var skönt att få spela lite igen, får se om jag börjar. Efter träningen sov Felicia hos mig.
Idag är det fredag och det var en skitjobbig dag idag i skolan. La mig nog lite för sent igår...Aja skit samma.
Nu sitter jag i mitt rum och mår assss braaaaaa! Det är lov nu ju!!!!! Jag ska snart åka in till södertälje, kolla lite i affärer och syrran ska köpa nya innebandyskor. Efter det blir det en mysig middag på kina resturang!

Det var allt just nu, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0