Onsdag 8 februari

Hejhopp!

Sitter just nu i mitt rum och lyssnar på lite musik. Idag behöver jag inte plugga alls och det känns underbart! Sååå skönt!
Idag efter skolan gick jag och Emelie ner till centrum för att köpa godis så att man har det på nationella imorgon som är i 2 timmar och 40 minuter. Jag behöver verkligen ha med godis och loka så att man inte somnar.

Imorgon ska jag vara med Vendela. Får se vad vi hittar på för något.

Aja nu ska jag nog lägga mig i sängen och lyssna på lite musik, får se om jag somnar.


Laddade ner skitroligt app på mobilen som man kan göra lite roliga saker med ansiktet. Ja ni ser ju hur resultatet blev på min brorsa hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0