Melodifestivalen!

Godmorgon!

I fredags var jag som sagt med Vendela, vi var hos mig, gick hem till henne och åt och sen gick vi till björkesta för att kolla på damlaget som spelade match där.

Igår var jag inte hemma på hela dagen. Jag var i Oxelösund med min kära familj för att heja fram brorsans lag. Såklart vann dom båda sina matcher.
Vi kom hem vid halv åtta för vi stannade och åt på vägen hem också. När vi kom hem så var det dags för att kolla på melodifestivalen. Jag tyckte att Loreen var den bästa igår. Guuuud vad glad jag blev när The moniker inte gick vidare!!! Usssh jag gillar inte honom alls!!
Jag skulle egentligen åkt och kollat på innebandy med Emelie och Vendela igårkväll men jag hade ingen lust, jag vill hellre kolla på melodifestivalen och svulla en massa gosaker!

Aja nu ska jag kila. Skriver mer sen.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0