Helgen flyger förbi!

Godkväll mina kära läsare!

Helgen är redan över. Det är helt sjukt vad tiden går fort på helgerna. Nya tag nästa vecka och kämpa till sportlovet.

Idag har jag varit hos min moster i Alby. Vi åkte dit och fikade och hälsade på Ronja lite, mosters hund. När jag kom hem satte jag på mig springskorna och sprang en sväng ute i solen. Det var superskönt väder idag så då kunde jag inte motstå att ta en löparrunda. När jag kom tillbaka hoppade jag in i duschen direkt. Sen var det bara att börja plugga som vanligt. So-prov imorgon, VG-MVG delen. Hoppas på att det går bra.

Nu är det snart dags för att se på det nya programmet på TV4, Kontoret. Det verkar skitroligt! Det får man inte missa!

Björn Gustavsson är med och det ska bli kul att se eftersom att det var ett tag sen man såg honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0