Fredag imorgon!

Hejsan !

Idag var det nationella igen dåra som ingen kan ha missat. Orkar inte förklara något för alla vet säkert redan hur det gick till.

Idag efter skolan var jag med Vendela och så var även Felicia här en lite stund innan hon åkte på match. Vi badade bubbelpool och kastade oss i snön med bara badkläder. Fy vad kallt det var! Trodde jag skulle dö allvarligt!

Imorgon är det FREDAG och det är sååå skönt! Efter skolan imorgon ska jag vara med Emelie och Vendela. Vi ska först hem till Vendela och kolla på någon film och sen ska vi käka oss feta på Rhodos och sen blir det innebandymatch i Södertälje. Det blir sjukt kul!

Aja nu ska jag noppa mina ögonbryn för dom ser för tääääskiga ut.


Bjuder på en bild på mig och min fina vän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0