Första dagen på lovet avklarad...

Tjaba alla fina!

Som jag sa förut så var jag och Vendela hos Frida Persson igår och sov kvar där tills idag. Det var grymt kul. Vi svullade en massa godis och chips, kollade på big brother och en massa annat skoj. Vi gick och la oss halv 4 inatt så jag är något trött nu.
Idag red jag och Vendela på Fridas häst, kan ni tänka er? Det var så jädra läskigt trodde jag skulle svimma när hästen började "springa". När vi skulle åka till stallet på Fridas fyrhjuling så bromsade hon aldrig utan körde som en dåre så att vi nästan ramlade av och sen när vi kom fram så "glömde" hon att bromsa så att vi körde in i ett släp...Gud jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, det var sååå jädra kul! Dagar jag aldrig kommer glömma!

Aja nu sitter jag i alla fall i mitt rum och är svintrött. Jag ska snart bädda ner mig i sängen och kolla på Sophias änglar och sen är det big brother. Får se när jag sommnar, lär bli snart....


Jag och Frida på hästen igårkväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0