Uppe med tuppen

Godmorgon.
Idag var jag uppe med tuppen. Tvungen att gå upp så tidigt för att jag ska kunna gå och lägga mig i hyffsad tid i kväll eftersom att det är skola imorgon IGEN. Helgen går så otroligt fort, fattar inte var den tar vägen.

Igår kväll kollade jag först på fångarna på fortet och sen kollade jag, brorsan och hans kompis på hur många lingon finns det i världen. Den var otroligt rolig! Skrattade hela tiden!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vila förmodligen och plugga lite på matten, läxa till imorgon, hur kan man få en läxa över helgen?
 Ikväll ska jag kolla på idol eller true talent, så typiskt att dom två program jag vill se är samma dag och samma tid, vilket ska man välja liksom?

Hoppas ni får en bra dag.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0