Fy faaan!

Hejsan.
Fy fan det här är den värsta dagen jag varit med om.
Vi gick som vanligt i skolan idag till 10.40. Efter det var det lunch och efter det hade vi orienteringsprov. Det är det värsta jag varit med om! Jag trodde aldrig att det skulle vara så jobbigt som det var. Fy fan asså! Ner för stup och upp för stup hit och dit. Såklart skulle det regna också så man var tvungen att ha på sig en jacka och mjukisar och springa runt i, ganska tungt eftersom att dom blev blöta också. Aja det är skönt nu i alla fall, nu när det är över! Nu måste jag skryta lite också. Jag sprang och orienterade med Vendela och hon och jag kom först till mål av alla tjejer, STOLT ! 

Nu har jag precis duschat och snart ska jag bara lägga mig i sängen och kolla på tv. Lite senare ska jag även plugga.

Ha det bra. Kanske hörs senare ikväll.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0