Fullt upp!

Hejsan
Idag i skolan var det bara fyra lektioner och på den sista lektionen fick vi sluta en timme tidigare så det blev inte så mycket gjort idag i skolan.

Efter det åkte jag direkt till södertälje för att hitta något till skolfotot som vi har imorgon. Hittade en fin kofta och ett svart linne. Bild på det här nedanför.

Direkt jag kom hem bytte jag om och gick ut och sprang en runda, känndes behövligt eftersom att det var ett tag sen man gjorde det.

Nu sitter jag på mitt rum och ska plugga på engelskan som vi har till imorgon och sen ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag kolla på AIK- Djugården.

Jag har haft ganska fullt upp idag.
Hoppas ni haft en bra dag.
Puss.


Baksidan av armarna och framsidan på magen



Svarta linnet och koftan



Armens baksida



Linnet framifrån




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0