Tisdag

Hejsan alla bloggläsare.
Idag är det tisdag igen då. Dagen gick väl ganska fort men det var surt att jag, Emelie och Vendela var tvugna att stanna kvar efter halvtre bara för att vi inte var klara med våran bild men skit samma. Nu är bilden äntligen klar!

När jag kom hem vid fyra var jag tvungen att sätta mig och plugga igen. Den här gången skulle jag skriva rent min svenska artikel. Det ända man gör är pluggar, pluggar och pluggar. Förs pluggar man i skolan och sen måste man plugga direkt man kommer hem också...

Vid halv sju gick jag ut och sprang och sen när jag kom hem igen duschade jag på en gång och nu sitter jag och kollar på Top model.

Hoppas ni haft en bra dag.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0