Ny vecka, nya möjligheter

Hejhopp.
Idag var jag sjukt trött. Kom knappt upp i morse trots att jag hade sovmorgon.
Hade inte så många lektioner idag men dom var långa. Dagen började med en och en halvtimme SO, jippi!

När jag kom hem var det dags att börja plugga även fast man inte alls hade lust. No-prov, spanska-prov, engelskaläxa och bildläxa har vi den här veckan så jag har lite att göra.

Nu sitter jag och försöker plugga på spanskan men mitt huvud hänger inte riktigt med.

Ikväll ska jag kolla på True talent och Ensam mamma söker.

Lägger in en bild på dagens outfit. Det blev lite halvtråkig outfit idag eftersom att vädret var det.

Ha det bra så hörs vi imorgon.
Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0