Mina ägon kan tindra, mina läppar kan le men sorgen i mitt hjärta kan ingen se!

Hejsan alla bloggläsare.
Dagen igår var som sagt inte min dag. Jag hade det otroligt jobbigt igår. Jag var trött, irriterad och ledsen. 

Idag var det en bättre dag i skolan för mig. Som jag sa i mitt tidigare inlägg tror jag att det hänger mycket på hur morgonen börjar och idag började min morgon bra. Jag och Vendela satt och kastade pappersflygplan till varandra medans Peter (läraren) läste i en bok. Hur kul kan jag och Vendela ha liksom, kasta pappersflygplan, då kan ni ju fatta hur tråkig lektionen var. Om inte jag och Vendela skulle haft så roligt som vi hade så skulle jag nog somnat.
Dagen fortsatte sen med SO-prov, MVG delen. Det gick faktiskt ganska bra tycker jag. Jag trodde att MVG delen skulle vara mycket svårare en vad den var. Jag känner mig ganska nöjd faktist.

Nu sitter jag i mitt rum och ska snart börja plugga på spanskaglosorna som är till imorgon.

Imorgon efter skolan ska jag vara med Vendela och sen på lördag ska jag vara med Julia men mer om det imorgon.

Hoppas ni haft en bra dag och får en bra kväll!
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0