Man förstår inte hur mycket man älskar någon förens man förlorat den!

Hejsan alla pigga!
Idag var jag uppe med tuppen. Gick upp halv tio men eftersom att man ska ställa om klockan så gick jag upp halv nio.

Igår var jag som sagt med Vendela eftersom att hon sov hos mig. På dagen kollade vi på match i Björkesta och efter det åkte vi hem till mig igen och fixade oss lite och sen halv fem kom Julia och då var det dags att gå till bussen. Vi åkte in till Södertälje och åt på Kina restaurang.
Hade det super trevligit.

Idag ska jag och Vendela kolla på innebandy i Björkesta. Nykvarns-Telge.

Nu ska jag gå och käka frulle.
Skriver mer sen.

Lägger in en bild på mig och Vendela från igår.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0