Dålig uppdatering

Godmorgon alla läsare.
Sorry för den dåliga uppdateringen, har haft fullt upp.

I måndags och tisdags var jag i skolan och efter det var det bara att plugga som vanligt.
I onsdags var jag med Vendela. Vi hade det riktigt kul.
I torsdags var jag med Julia, vi bakade och kollade på film. Vi skrattade otroligt mycket. Efter jag varit med Julia gick jag ut och sprang, kändes behövligt.
Igår fredag, var jag med Emelie. Vi åkte först till centrum och köpte morötter, gurka, dipp och gräddfil som vi skulle äta till idol. Efter det åkte vi hem till mig och kollade på film och sen efter det åkte vi hem till henne och käkade bakpotatis med kött, supergott. Sen var det dags för idol.

Idag ska jag springa en rund och sen duscha och sen måste jag börja göra mig iordning för vid fyra drar jag och Vendela till Heron City för att kolla på bio och sen käka. Det komer blir riktigt kul!

Har tyvärr ingen bild men jag lovar att ta det idag.
Hoppas ni får en bra dag.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0