ÄNTLIGEN LOV!

Hejhej.
Just nu är jag superglad eftersom att det är lov!

Idag i skolan var det helt okej, dagen gick fort. Sista lektionen hade vi bildredovisning och det gick åt skogen för mig! Började skratta mitt i min redovisning, typiskt mig.

Nu är jag med Vendela och vi sitter lite vid datan. Hon och jag ska snart åka hem till mig käka middag och sen ska hon sova hos mig. Ikväll ska vi kolla på idol, hellenius hörna och kolla på en film som hennes pappa laddat ner åt oss.

Imorgon ska vi kolla på min brors match och sen ska vi möta upp Julia och Frida och sen drar vi in till södertälje och käkar på Kina restaurang. Kommer bli super!

Bjuder på några bilder på mig och Vendela som är tagna nyss.

Ha det bra.
Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0