Superbra mascara !

Hallå alla!

Just nu sitter jag i mitt rum och kollar lite på tv. Idag när jag kom hem efter skolan bakade jag en underbar kladdkaka som jag ska äta till programen jag ska se på idag, bland annat ensam mamma söker som jag älskar att se på!

Idag behövde jag inte göra några läxor alls vilket är superskönt! Men det roliga varar inte så länge för imorgon måste jag sätta igång med engelska läxan.

Måste ge er ett tips!
Mascaran jag köpte när jag var och shoppade var superbra! Det är definitivt den bästa mascaran jag köpt. På bara några drag med mascaraborsten är ögonfransarna precis som jag vill ha dom så den där mascaran är något som jag rekomenderar till alla som vill ha långa och fina ögonfransar.
Kolla själva på bilden nedanför. 
   

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0