Snöfri jul?

Hejsan

Idag mår jag mycket bättre tack och lov men jag har ändå bara tagit det lungt idag.

Var med familjen i södertälje för att kolla på lite julsaker och en ny vinterjacka till mig och syrran men det var bara syrran som hittade en bra. Julsaker hittade vi en massa däremot. När vi kom hem tände vi lite ljus och tog en julfika, lussebullar, glögg och julmust. Mysigt!

Idag är det även första advent. Det är mysigt med julen tycker jag trots att det är kallt. Tända ljus, mörkt, julstjärnor o.s.v. Det är även mysigt med snö i december men det verkar inte som att det kommer bli någon snö i år...lite tråkigt för jag tycker att det ska vara snö runt julafton.

Nu ska jag plugga lite och sen ska jag kolla på tv.

Hoppas ni haft en bra helg.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0