Helgen är slut och det är ännu en ny vecka...

Hallå där!

Helgen var helt underbar!
I lördags var jag på min brorsas match i Torshäll, dom vann som tur var. Efter det åkte vi och käkade och sen åkte vi in en sväng till södertälje för att byta en tröja. När jag kom hem fixade jag mig lite och sen åkte jag och pappa och hämtade Vendela och sen drog vi till den saknade Frida Persson. Jag och Vendela sov där och vi hade det så otroligt roligt! Skrattade såååå mycket!  På söndagen åkte vi hem vid 1 och sen gjorde jag ingeting under dagen för jag mådde inte så speciellt bra. Vi gick nog och la oss lite för sent på lördagen...

Aja nog pratar om helgen. Det är ännu en ny vecka. 
Idag när jag vaknade var jag super trött och ville verkligen inte till skolan men jag kände att jag var tvungen eftersom att jag och Emelie skulle ha möte med SYV och så skulle vi ha ett pratiskt hemkunskapsprov men inget av det blev av ändå så jag kunde lika bra varit hemma och sovit....

Just ni sitter jag och pluggar på engelskan inför provet som vi har på onsdag. Jag är körd! 

Nu har jag skrivit ett jäkla långt inlägg så nu ska jag fortsätta plugga. 
Slänger in bilder på dagens outfit.

Ha det bra.
Puss.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0