Gymnasium??

Hejsan alla glada.

Idag var jag och Emelie hos SYV eftersom att mötet igår blev inställt. När jag gick till mötet hade jag ingen aning om vad jag vill gå för linje eller inriktning men när jag gick därifrån visste jag det. Jag ska förmodligen gå samhälle med inriktning beteendevetenskap. Skola har jag däremot ingen aning om. Är inne på att söka till Thomas gymnasiet men det är det enda gymnasiet. Jag måste ha fler altenativ ifall om jag inte skulle komma in där. Aja det återstår och se.

Nu har jag precis duschat. Ska snart kolla igenom engelskan eftersom att det är prov imorgon.
Imorgon ska klassen även på en teater i Södertälje så vi slipper lektionerna efter lunch...skönt!

På torsdag ska vi på älvsjömässan så då slipper vi skolan den dagen också.

Nu har jag uppdaterat er lite så nu ska jag forstätt plugg.
Slänger in några bilder på dagens höst outfit. Halsduken är på eftersom att det börjar bli riktigt kallt ute nu.

Ha det bra i kylan.
Puss.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0