Första december imorgon !

Hola amigos.

Sorry för att jag inte har bloggat men jag har inte haft tid eller ork. Jag lovar att jag ska skärpa mig!
Hela eftermiddagarna har jag pluggat på NO eftersom att det var prov idag. Jag pluggade verkligen skit mycket och ändå känns det inte som att provet gick så bra. Jag antar att jag inte pluggade tillräckligt...

Idag ska jag absolut INTE plugga! Orkar inte det.
Idag ska jag bara ta det lung och kolla på tv. Just ni sitter jag och kolla på reprisen på 90210.
Ikväll ska jag kolla på arga snickaren tror jag. Det är faktiskt ganska roligt för han är så sur...haha! Undra varför programmet heter arga snickaren?

Hoppas ni har en bra dag och njut av att det är sista november.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0