DÅLIG UPPDATERING

Hejsan alla kära bloggläsare.

Förlåt så jättemycket för den dåliga uppdateringen. Jag har varken haft tid eller lust att blogg men nu är jag tillbaks igen.

Har pluggat lite den här veckan men har även tagit det lungt och bara vilat för jag har inte kännt mig fullt frisk. Jag har haft ont i huvudet, halsen och lite i magen så jag har vila och hoppats på att det ska gå över och tack och lov har det gjort det.

Idag har jag bara tagit det lungt efter skolan. Det var ett tag sen jag bara tog det lungt på fredagarna. Har alltid haft en massa skoj med kompisarna på fredagar. Idag känns det så otroligt skönt att bara ta det lungt och vila och kolla på i idol i sängen. Vila ut riktigt ordentlig för imorgon blir det fullfart hela dagen och kvällen!
På dagen ska jag och Vendela dra iväg till den saknade Frida Persson! Vi ska ha det så otroligt roligt och jag och Vendela ska även sova över där. På söndagen ska jag och Vendela åka hem vi 2 och sen ska jag kolla på innebandymatch med Emelie vid 3.
Helgen och fullspäckad och den kommer bli sååå jäkla otroligt rolig!

Nu ska jag sätta mig och kolla på idol med en skål vindruvor, mumms!

Ha det bra!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0