Stockholm

Tjaba tjena!

Kom precis hem från Stockholm. Jag var där med Vendela och vi shoppade hyffsat mycket. Jag köpte två tröjor, ett halsband och ett par byxor. Jag är nöjd med dagens köp.

Imorgon ska jag in till Södertälje kolla på ännu mer kläder fast jag ska åka dit med Emelie. Får se om man hittar något. Har ändå ganska mycket pengar kvar som jag kan köpa saker för.

Nu ska jag måla naglarna och sen ska jag köra lite Wii med brorsan.

Lägger in bilder på dagens köp och några bilder på mig och Vendela från idag.

Ha det bra.
Puss


Dagens lunch. Natchotallrik



Jag och V.



Dagens första köp. Halsband från JC.



Dagens andra köp. Tröja från ZARA.




Baksidan av tröjan från ZARA.



Dagens tredje köp. T-shirt från Gina Tricot.



Dagens fjärde och sista köp. Svarta byxor från Vero Moda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0