Snöslask

Godmorgon alla vänner!

Har precis käkat frukost medan det snöar ute. Det kommer bara bli slask utav allt...

Igår kollade jag som sagt på svenska hjältar-galan. Det var otroligt bra och sorligt. Jag grinade till varje hjälte som dom ropade och hon när dom berättade vad som hänt dom och vad dom har gjort som förtjänar priset. Det jag tog åt mig mest av var den där stackars flickan som blev misshandlad hårt av sin ex-pojkvän. Hon oppererades 20 gånger och hennes liv är inte som det var innan. Hon kunde inte gå normalt, hon pratar inte som hon gjorde förut och hennes huvud har en annan form än vad det hade innan. Jag tycker så otroligt synd om henne och hon blev såå glad när hon fick sitt pris som årets kämpe och så fick hon även åka till New York och shoppa. Hon sa igår på galan att hon blev starkare av det som hänt och att ingen kommer kunna sätta sig på henne igen! Starkt!

Aja nog pratat om det. Men det var så otroligt hemskt det som hon blev utsatt för. Usssch!

Nu ska jag sätta mig och kolla på Hangover 2.

Ha det bra.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0