Julafton imorgon!

Tjeena!

Har så mycket att berätta för er men orkar inte skriva så mycket så jag berättar bara det viktigaste.

Igår var det första dagen på jullovet och då passade jag och Julia Baakki på att åka till saknade Frida Persson i Segeltorp. Vi kom dit vid 1 och då åkte vi tre direkt in till skärholmen. Där åt vi och Julia köpte dom sista julklapparna. Sedan åkte vi hem för att käka middag, lassange MUMMS. Jag och Julia sov över där. Idag vaknade vi vid 11. Och jag och julia åkte hem vid 1 så jag kom hem 3 idag och är helt slutkörd.
Trots att jag var supertrött när jag kom hem så var det dags att städa rummet eftersom att hela släkten kommer hit imorgon och ska fira jul.
Nu sitter jag i mitt rum och ska snart ner och duscha och göra mig fräsch inför imorgon.

Har haft en underbar start på lovet, hoppas att ni också haft det.
XOXO


Frida Julia Jag
Jag och mina tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0