Försök inte att vara perfekt för någon, vänta på den som älskar dina fel!

Har precis käkat en stor fet meny på Rhodos. Svin gott!
Idag var jag som sagt i Södertälje igen med syster. Jag hittade ingenting idag men det gjorde hon. Hon hittade en klänning och ett linne. Superfint!

Nu ska jag snart gå och spela Wii med brorsan.

Imorgon ska jag vara med Vendela på dagen och sen på kvällen ska jag färga mitt hår och sen ska jag och min familj bort på "fest". Hoppas det blir kul.

Snart är det nyårsafton jippi! På nyår kommer först min moster hit och vi ska käka massa god mat och sen på kvällen ska jag dra till Julia och där ska vi vara hellt gäng. Det kommer bli grymt!

Aja nu måste jag kila.
Ha det bra.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0