Everything is worth fighting for!

Nemen tjaba alla läsare!

Idag var jag i södertälje med syster och anton. Syrran skulle kolla på lite smycken och hon ville att jag skulle följa med och hjälpa henne att hitta något fint som hon kan ha på nyårsafton.
När jag kom hem gick jag direkt ner till löparbandet och sprang. Känndes behövligt eftersom att man svullat julmat och choklad hela helgen. Är helt slut nu.

Imorgon ska jag och Vendela till Stockholm och shoppa. Det kommer bli så grymt roligt! Göra sig av med lite julklappspengar haha.

I fredags hämtade vi även ut våran skoltröja och byxor. Lägger upp en bild på hur dom ser ut. Jag valde att ha marinblå tröja och svarta byxor.

Ha det bra så hörs vi.
XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0