Amanda Fondell!

Tjaba

Sitter just nu i mitt rum och är helt slut.
Igår var det skola som vanligt och efter skolan va jag med bästisen Vendela. Vi gick först hem till henne för hon skulle packa och så för hon sov hos mig från igår till idag. Sen åkte vi till centrum och köpte gåsaker till kvällen som vi skulle ha framför idolfinalen som var igår. Vi satt på helspänn när dom skulle säga vem det var som vann. Tack och lova vann Amanda Fondell! Hon var såå mycket bättre än vad Robin var. Vi gick och la oss vid tolv för vi skulle upp ganska tidigt på lördag morgon för att kolla på min brorsas matcher. Lillebrorsan var grym som alltid!

Sen körde jag och pappa hem Vendela vid halv fem någon gång. När jag och pappa kom tillbaks så var det dags att baka pepparkakor! Mumms!

Snart ska jag kolla på Real Madrid-Barcelona och jag hoppas verkligen att Real Madrid vinner!

Skriver mer senare eller imorgon. Ha det bra i vinderkylan.

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0