5 December

Sorry för dålig uppdatering igen.

Har haft fullt upp. Orkar inte berätta allt så struntar i det.

Idag var vi på badhuset med alla tjejer i 9A, B och C. Jag var så otroligt orolig inför det men det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Gick faktiskt väldigt bra.

Imorgon ska klassen på museum i stockholm.Ska bli skönt att slippa skolan för jag är så himla skoltrött just nu.
Efter det ska jag vara med Emelie för det var ett tag sen hon och jag var efter skola så det ska vara kul att vara med henne imorgon igen. Vi får se vad vi hittar på men på kvällen ska vi i alla fall åka på öppethus på Rönningegymnasiumet. Det ska bli intressant.

Nu ska jag kila.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0