30 December

Tjaaa!

Vendela gick hem för en stund sen. Vi kollade på jönssonliga och spelade Wii med Coffe och Anton. Vem vann? JAG! Haha känns skönt att slå grabbarna.

När Vendela gick så färgade Frida och Elin håret på mig. Mörkbrunt. Blev faktiskt helt ok. Jag har även målat naglarna och noppat ögonbrynen tills imorgon för då är det nyår och PARTY!
Morgondagens planer är att jag ska åka till Vendela vid halv 5 och sen går vi tillsammans ner till centrum och möter Linna, Anna, Julia, Ida och Patricia. Sen drar vi hem till Julia och käkar och är där en stund och sen ska vi gå ut och träffa massa trevligt folk. Sen slaggar jag hos Vendela också. Hoppas på att det kommer bil en lyckad kväll!

Nu ska jag sätta mig och kolla på 17 again och bara chilla så att man är pigg till imorgon. Juste på dagen kommer även min moster och mina morbröder hit och vi ska äta massa god mat och ha det trevligt.

Aja nu har jag babblat på jättemycket.

Skriver imorgon.
Puss.


Nagellacket på nyår blev silver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0