1:A DECEMBER

Har precis kommit hem från skolan efter en lång dag....
Skoldagen gick hyffsat fort men man blir så trött på att folk ska ljuga och inte kan hålla sig till sanningen. Varför ska man hitta på en massa löngner för? Vad är det för mening med det? Folk kommer ändå få reda på sanningen tillslut. Aja nu ska jag inte slösa mer energi på det.

Idag måste jag plugga igen....Det är det ända man gör om dagarna. Skönt att det snart är lov så att man kan lägga skolan bakom sig i ett par veckor och bara göra sådana saker som man själv vill och tycker är roligt. Det ända tråkiga är att det inte är någon snö. Det tycker jag att det ska vara på jullovet och såklart ska det vara det på julafton också så jag håller i alla fall tummarna för att det kommer lite snö.

Lägger in några halvdåliga bilder på dagens outfit.

Nu ska jag sluta skriva och börja plugga istället.

Puss.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0