Måndag och Tisdag

Igår var jag och Emelie i Skärholmen och  shoppade. Jag köpte en stickad tröja från H&M som är bra att ha på vintern och så köpte jag även en lite tunnare tröja från Bikbok.
På kvällen kollade jag på AIK-Norrköping och Jersy Shore.
Här nedan har ni tröjorna jag köpte.

 

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Var ute och sprang med syrrann på dagen bara. Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen ett tag. Man får ta vara på den lilla solen som är.
Ikväll ska jag kolla på 90210 och Jersy Shore sen ska jag nog krypa ner i sägen och kolla på en film. Är ganska trött redan nu faktiskt så jag lär ju somna till filmen.
Ha det bra. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0